آ
-
آبیکاری، معصومه
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
ا
-
احمدوند، فرزانه
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 63-78]
ت
-
توکل، نجمه
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
ح
-
حمیدی، ناصر
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
خ
-
خداداد حسینی، سیدحمید
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
خدادادحسینی، سید حمید
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
د
-
داروند، فاتح
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
ر
-
راه چمنی، احمد
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
-
رضایی، سعید
شناسایی انگیزههای انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
ز
-
زارعی، عظیم
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
س
-
سرداری، احمد
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
-
سرداری، احمد
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 63-78]
ش
-
شافعی، رضا
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
-
شفیعی رود پشتی، میثم
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
شیرخدایی، میثم
شناسایی انگیزههای انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 83-92]
ط
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
ف
-
فاخر، اسلام
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
-
فیض، داود
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
ق
-
قاضیزاده، مصطفی
بررسی تأثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهانبهدهان با تأکید بر نقش واسطهگری رضایت و وفاداری مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 49-60]
ک
-
کافی کنگ، نسرین
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
-
کردنائیج، اسدا...
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
-
کردنائیج، اسداله
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
کفچه، پرویز
مطالعه راهبردهای قیمتگذاری و رابطهی آن با قابلیتهای بازاریابی در شرکتهای تولیدی [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 47-62]
م
-
محمدی، جیران
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 37-48]
-
محمدیان، محمود
طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 61-82]
-
مدنی، فاطمه السادات
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
-
مرتضوی، سمیرا سادات
اولویتبندی راهبردها در تجارت الکترونیکی (در سایتهای تخفیف اینترنتی در ایران) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 11-24]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی و تدوین الگوی فرایند تعالی مشتریان در بخش خدمات بانک و بیمه [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
-
معصومی، نگین
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 79-90]
-
میرمیران، هانیه
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
و
-
وظیفه دوست، حسین
عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 1-10]
ه
-
هاشمی، مرضیه
بررسی مقایسهای میزان تأثیر جاذبههای تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبتبه نام و نشان تجاری و نگرش نسبتبه تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز) [دوره 11، شماره 3، 1393، صفحه 25-36]
ی
-
یزدانی، ناصر
بررسی و اعتبارسنجی الگوی تبلیغات الکترونیک فرش درتهران [دوره 11، شماره 4، 1393، صفحه 33-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد